Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Friday, 20-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday Abang!!

 
 
Hari ni besdey abang...



Masa besdey abang ni ...nina buat kek coklat...nina masukkan jugak laa gambar kek coklat yang dah siap ni..


Saturday, 30-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Fathiah Salleh (Sepupu) Nikah!!..Tahniah...

 
 
 
View all 42 photos...
Tahniah untuk Tiah & Nizam..

Tiah (23 thn) dan Nizam (37 thn)...cadangnya nak tunang dulu..tapi pihak lelaki dah nak teruskan dengan nikah...dorang ni baru jek sebulan kenal melalui pakcik tiah sebelah mak dia...

rombongan pihak lelaki dtg ramai sgt 3 kereta...sbb masing2 tak pernah tgk tiah lg...meriah gak...

org ulu tiram...kerja di segamat..


Saturday, 2-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Aida Samsudin

kredit to Chot!..:-
 
 
View all 20 photos...
G majlis ni ngan abang & chah...ajak niah skali...


Friday, 1-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Wajah-wajah comel di mataku...

Amirah
Amirah
Azzam
View all 22 photos...
Comel nii....byk definisinya...ade org kata muka dia comel...ade org kata hidung dia yg comel...org lain lak kata perut dia lagi comel...ade org lain lagi kata peel dia nak comel dan cute...terpulang pada memasing laa nak definisi kan comel tuu camna...korang punn ikut laa...nak definisikan comel tu camna...

Dan ini yg aku rase wajah2 yg comel di mata aku...


Thursday, 24-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Masak Kueh Apam...heheh...

Nasi...
Air...
tpg gandum
View all 18 photos...
percubaan pertama...

dpt resipi ni dari kak ida...dah lama sgt dah dpt...tp baru ni laa sempat nak try...


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net