Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 5-Feb-2008 02:30 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perutusan Naib Canselor UMP 2008

Me, Faie, Kak Ina
Staff Bertugas
Kosentret....
View all 4 photos...
Kami ditugaskan untuk menjaga kehadiran staff...



Friday, 18-Jan-2008 00:00 Email | Share | | Bookmark
Capik Wearing Telekung...

 
 
 
One day, when his "kak ngah" want to solat, she want to wear her telekung...but capik want to wear "kak ngah's" telekung too...

So..this is the result of wearing "kak ngah's" telekung...



Quote:
(Aduss...anak ibu... )


Monday, 7-Jan-2008 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kemengantukan yang ketara...

Bile kitorang g jenjalan, ada masanya capik akan rase mengantuk dalam kereta & dia nak tido dalam kereta. maklum la kereta kann sejuk...ade air-cond...(huhuhu..demand jugak ekk)

Pastu bila capik dah mengantuk sangat, tapi bila kitorang suruh dia baring, dia taknak...so..kitorang biarkan je dia tido dalam keadaan duduk...

Begini lah keadaan capik...




Memang kesian tgk dia tido duduk...tapi dia yang berkeras taknak di baringkan....bila agak2 dia dah lena sikit, baru la dia merelakan dirinya dibaringkan...

Quote:
Kesian betul budak kecik nih...


Ceritera

- mama ilman :- Salam Perkenalan....betul laa...baru satu pun kadang rase macam tak larat...kalo 10 tuu...tak tau la macam mana...heheheh


Tuesday, 1-Jan-2008 00:00 Email | Share | | Bookmark
Jom main bedak...

 
 
waahhh...pandai sungguh budak kecik ni mewangikan dirinya...

jom kite simbah bedak kat dia...hehehhe



Thursday, 27-Dec-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Mari belajar bersama capik!...

 
 
 


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net