Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Dec-2007 05:37 Email | Share | | Bookmark
Capik pun nak solat jugak...



Friday, 7-Dec-2007 10:06 Email | Share | | Bookmark
Eksiden Dahsyat!!

 
 
 
View all 7 photos...
Malam tadi ade 1 eksiden yg dahsyat berlaku kat umah kitorang...mmg dahsat tau eksiden ni...

Eksiden ni melibatkan seorang gergasi dengan kereta polis berwarna putih....yang mana gergasi ni telah terpijak kereta polis ni & terjatuh gedebuk...

nasib baik juga dalam kereta polis tu tak de orang...kalo tak...mesti orang dalam kereta polis tu mati di tempat kejadian dek dipijak oleh gergasi ini...

nasib baik juga la gergasi ni jatuh gedebuk..tapi tak nangis...kalo tak...habis 1 rumah terpaksa mengerah sepenuh tenaga memujuk gergasi ini supaya berhenti menangis...

setelah terjatuh kerana terpijak kan kereta polis ini, gergasi ini terus bangun dengan selamba nya...dan terus meluru ke arah ayah nya yang sedang solat maghrib...

Sekian berita dari bernama..

begini la rupanya kereta polis yang telah dipijak oleh gergasi tersebut...


ini lah gergasi yang dimaksudkan...beliau dengan gembiranye bermain2 dengan kereta polis yang telah dipijaknye...heheh


Quote:
capik!!...jangan marah aaa


Friday, 16-Nov-2007 01:37 Email | Share | | Bookmark
Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

 
 
Anugerah Perkhidmatan Cemerlang...atau pun nama singkatannya APC...anugerah ni bersempena menghargai kecemerlangan khidmat yang telah dicurahkan oleh seseorang staff kepada majikannya...heheh...(sebenarnya tak reti nak huraikan lg detail..heheheh)

Hari ni ayah capik dapat APC...ibu rase bangga sangat.... ...tapi yg sedihnya ibu tak dapat tgk ayah amik APC ni... ... sbb ibu kena jd baby sitter utk anak sedara opis mate ibu.. ..takpe la ayah...yg penting ibu dapat bergambar bersama-sama dengan ayah.. ...heheheh...


Quote:
Ayah, we are very proud of you!... ..Luv U forever...


Saturday, 13-Oct-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Raya 2007

 
 
 
View all 33 photos...
raya pertama capik pada thn ni adelah di Jerantut Pahang...umah Aki & Wek capik...hheheheh

biasanya raya pertama adelah raya yg paling best sekali sebab semua org akan pakai baju baru...dan juga kite dpt tgk semua org punya baju baru...& baju sapa yg paling cantik...heheheh..(suke sgt...)

maka...capik pun sama juga lah keadaannya....tema baju raya capik sekuarga adelah berkaler hijau...

baju ibu, ibu yg jahit sendiri...walaupun tak baper kemas & cantik...tetapi ibu bangga sebab dpt juga jahit baju raya utk kali kedua nye...(kali pertama thn lepas...)...

baju capik pulak, nenek capik yg jahit kan...sebenarnya nenek capik jahitkan baju raya tu thn lepas...tp tema baju raya thn lepas adelah kaler merah...maka..tak dpt la pakai baju tu thn lepas...postpone utk thn ni pulak...lagi pun masa tu capik ni tersangat la halusnye badan dia...baju tu pun agak besar...so...thn ni capik pakai baju raya yg nenek capik dah jahit...yeyeyeyey!...

baju ayah pulak...hasil pencarian kami sekuarga (termasuk kak ngah dida..heheheh)...maka terjumpa lah baju yayah yg kaler nye hampir sama dengan baju capik...jadi la kann yayah...heheh...

best tau raya kali ni...sebab semua amik gambar sekuarga...sgt la bestnye...
berikut adelah susunan adik beradik yayah bersama kuarga masing-masing...


Quote:
Aki & Wek bersama Besan & Cucu-cuc mereka



Quote:
Mak Ngah Sekeluarga



Quote:
Eder Sekeluarga



Quote:
Eta Sekeluarga



Quote:
Endak Sekeluarga..Oh..Iqbal menangis pulok



Quote:
Kami Sekeluarga



Quote:
Anak-anak Aki & Wek



Quote:
Menantu-menantu Aki & Wek



Quote:
Cucu-cucu Aki & Wek


Wednesday, 29-Aug-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Pak Haji Menangis?!!!!

 
 
 
View all 10 photos...
hahahah...kali ni kite berpeluang tgk muka pak haji menangis ye...hehhe...

pak haji kite ni di paksa oleh ibu dia utk pakai kopiah...tapi dia dengan bersungguh2 nye nak tanggalkan kopiah tu dari kepala dia...huhuhu...tapi ibu berjaya juga snap gambar pak haji kit ni..walaupun tak tgk kamera...huhuhu...


Quote:
ni la pak haji yg dimaksudkan


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net