Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 27-Aug-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Budak Comot...

budak comot ni mkn mini poppers...sungguh comot dia mkn...
Quote:
ye la ayah, poppers laa






Friday, 24-Aug-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Capik ke opis ibu...

 
 
 
View all 9 photos...
Pengasuh capik nak balik kg hari jumaat..so..ibu pulak malas nak amik time off 2 jam...so ibu bawak capik ke opis...

bukan main seronok lagi capik dpt jalan2 ke opis ibu...opis mate ibu pun seronok main2 ngan capik...

ramai yg ckp capik dah makin bulat...dulu capik kurus jek...sekarang pipi dah tembam...perut dah jauh kedepan...

capik sebenarnya ngantuk masa on the way ke opis ibu...tapi bila sampai opis ibu je, dia langsung taknak tido...dia lebih sanggup tahan ngantuk...supaya dpt bermain2 kat opis ibu ni...

sejak capik pandai berjalan ni, capik dah kurang takut sket kat orang la..dia dah mula nak dekat2 dengan orang...ok la tu capik kann...


Quote:
ini buktinye org cakap capik dah gemuk...capik dah gemuk ke?!!...



Saturday, 21-Jul-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Budak Rambut Punk??!!...

pok amai-amai...
Kenyit mata sebelah!!..
on your mark..get set...go!!!
View all 9 photos...
Pada suatu hari, capik telah di punk kan rambutnye oleh ibu & ayah capik...

Oh...alangkah zalimnye ibu & ayah capik...

Namun begitu, capik dengan rela paksa...telah beraksi dengan bersahaja bersama rambut punk nye...hehhehe


Quote:
Fuiyooo...dahsat rambut punk diaaa!!...


Friday, 15-Jun-2007 04:34 Email | Share | | Bookmark
Capik Yang Sudah Gumuks....

 
 
 
View all 10 photos...
Saje je nak letak gambar capik...dah gemuk sket...





Tuesday, 29-May-2007 04:24 Email | Share | | Bookmark
Capik @ playground

 
 
 
View all 12 photos...




[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net