Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 25-Oct-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya Kedua...

 
 
 
View all 16 photos...
harai raya kedua, kami beraya ke muar...gambar2 ni semua masa beraya ke rumah cik kamariah dan cik masdar...2 gambar terakhir adalah gambar kat rumah atuk sedara (yayi dolah)..


Tuesday, 24-Oct-2006 08:21 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya Pertama..

 
 
 
View all 6 photos...
Raya pertama, acara bergambar sebelum bertolak ke kampung


Mak & Abah


Berdiri dari kiri: Aku, Abang, Abang Fiq(Dukung Amirah), Kak Ana
Duduk dari kiri: Hanip, Razip, Abah(Pangku Capik), Mak(Pangku Nabihah), Cun, N


Monday, 23-Oct-2006 15:42 Email | Share | | Bookmark
Sehari Sebelum Raya!!!

capik tgh bermain2
sarung ketupat
mak buat lepat, abg sediakan bahan perap ayam
View all 30 photos...
Kami merakamkan aktiviti sepanjang hari pada hari sebelum hari raya...macam-macam yang kami buat...mak masak ketupat, lepat, rendang, nasi jagung, dan bakar ayam...

pastu kami juga rakamkan aksi-aksi capik dan sepupunya...yang mana capik asik kena buli je ngan sepupunya, Nabihah....hehehe


Saturday, 23-Sep-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Faces Of Capik

 
 
 
View all 24 photos...
Hari ni besdey capik yang ke 7 bulan...heheh...sekarang capik tgh blaja2 nak duduk, nak merangkak...capik dah makin lasak...

tiap-tiap malam capik akan bangun tgh malan utk main2...ibu & ayah biar je capik main sorang-sorang sbb ibu & ayah ngantuk..huhuhu...

sian gak tgk capik main sensorang...mungkin capik rase tak sempat nak main2 ngan ibu & ayah kott...sian capik...


Monday, 18-Sep-2006 05:50 Email | Share | | Bookmark
Teluk Cempedak Versi 1

baru sampai
 
 
View all 36 photos...
Tanggal 2 September 2006, Capik, ibu dan ayah pergi ke teluk cempedak...hehhe..ceewaahhh..skema laa pulekkk...

masa hari tu ibu ngan ayah bawak capik jalan-jalan kat Teluk Cempedak(TC)...best..sambil tu bole capik menghirup udara pantai yang segar...

hari tu panas sangat..sampai capik pun susah nak bukak mata bila capik tgh ke tgh laut...capik makan2, jalan2, rehat2, tido2 kat TC tu...best woo...

len kali capik nak pergi lagi!!!..

Quote:
kali ni banyak gambar capik, ibu ngan ayah tau...enjoy the pic!!






[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net