Syarina's Page
Husna, Din & Capik


By: Syarina Family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 20-Feb-2010 00:00 Email | Share | Bookmark
Bila si abang pun nak berbedung

Alahai capik...dia pun sibuk nak berbedung bila dia tgk adiknya dibedung...ini la gambar capik dibedung guna selimut...sbb takde bedung besar yang boleh dimuatkan untuk capik ni...masa ni capik baru lepas gosok gigi, nak tido malam...

ibu pun bedungkan la capik...masa bedung tu dia siap kata..."Ibu..macam orang mati je..."...berdebar jugak dalam hati ibu bila capik ckp macam tu...rasenye capik teringat jenazah yang dah dikapankan yang dia tgk masa dia g tgk jenazah jiran mak dia yg lama tu meninggal dunia....hmm..kuat ingatan budak nih...

lepas bedung tu, amik2 gambar...pastu terus bukak bedung tu balik...sbb terpk2 apa yg dia baru cakap kan...






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net